سیاسی

امام جمعه قم: مسئولان با «اشرار» حوزه حجاب، «برخورد عبرت‌آموز» کنند

امام جمعه قم: مسئولان با «اشرار» حوزه حجاب، «برخورد عبرت‌آموز» کنند

نشست قرارگاه ۱۹ دی به فرماندهی آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و لشکری استان قم پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
آیت الله سعیدی در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد و محله‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: مساجد تأثیر زیادی در پیشبرد اهداف دارند و ما تجربه این کار را در شکل گیری انقلاب داشته‌ایم و اگر مسئولان در هر محلات حضور یافته و کارهایی که انجام می شود را در مسجد گزارش دهند مساجد بانشاط و فعال می‌شود و تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم صورت می‌گیرد.
وی به نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: فریاد مردم را در آوردن هنر نیست بلکه آرام کردن التهابات و هیجانات هنر است.
امام جمعه قم با اشاره به لزوم برخورد عبرت آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب گفت: اشرار شامل افراد فریب خورده و هیجان زده نمی شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان عالما در صحنه نمی آیند بلکه موتورها را روشن می کنند و کنار می روند و یک عده افراد فریب خورده را جلو می اندازند.
وی گفت: در جریانات اخیر برخی منتظر بودند تغییر و تحولی تحقق پیدا کند لذا به گونه ای رفتار کردند که اگر این اتفاق بیفتد در شرایط جدید هم موقعیتی داشته باشند که این از روحیات منافقان است.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر ارشاد: رئیس‌جمهور، بدانند در شرایط سختی قرار دارند / «خشونت و فشار» در مسأله حجاب، کارساز نیست

سلیمن‌نمین: اقدامات گذشته باعث «لجاجت» به «حجاب» شده / «صبور» باشیم / «تندروها»،خود را از خدا هم محق‌تر می‌دانند / حرف آنان، حرف حاکمیت و اسلام نیست

صدیقی، خطیب جمعه تهران: ستاد نهی از منکر، «تحریم‌» شد، اما به فضل‌الهی طرح حجاب به «همه ادارات ابلاغ شده»

فرماندار شیراز: مراجعان بی‌حجاب، اجازه ورود به «ادارات» ندارند / با «کارمندان» بدحجاب، برخورد می شود / منع کشف حجاب در مغازه‌ها به «اصناف» اعلام شده

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا