سمنان

افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق در شهرستان شاهرود

افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اعلام این مطلب گفت: در راستای کاهش تلفات انرژی الکتریکی، هفت هزار و 691 متر کابل خودنگهدار در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان احداث شده است.

“جمال فرخ زاده” با اشاره به این که ۱۶ دستگاه کنتور هوشمند فهام از شروع سال جدید تا به حال نصب شده افزود: از آغاز اجرای این طرح تا زمان حاضر، یک هزار و ۲۹۹ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی، در سطح شهرستان نصب شده است.

وی یادآور شد: اجرای ۱۲۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی با مبلغ سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد و 300 میلیون ریال، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی با اظهار این که برق رسانی به روستای کلاغ زیلی بخش بیارجمند در دست اقدام است اضافه کرد: اصلاح شبکه فشار متوسط زمینی حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم، احداث هفت ایستگاه هوایی عمومی به منظور بهبود پروفیل ولتاژ و ایجاد ظرفیت جهت متقاضیان انشعاب برق و بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای اردیان، دهملا، تل، امین آباد، فرح آباد، حسین آباد ساغری، باغستان بیارجمند، یونس آباد و جعفرآباد، در زمره برنامه ها و پروژه های در دست اقدام این مدیریت هستند که تا پایان شهریورماه اجرایی می شوند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا