اخبار استانها

افزایش تیم های بازرسی برای نظارت بر چرخه توزیع کالاهای اساسی در قشم

افزایش تیم های بازرسی برای نظارت بر چرخه توزیع کالاهای اساسی در قشم

به گزارش recive از قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر در تامین هیچ یک از کالاهای مورد نیاز ساکنان جزیره کمبودی نداریم و علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها نظارت دقیقی بر شبکه توزیع نیز اعمال می شود.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی نظارت بر کالاهای اساسی همچون شکر، روغن، مرغ، تخم مرغ، نان و دیگر اقلام را به گونه‌ای اعمال خواهند کرد تا هیچ مشکلی در سطح جزیره پیش نیاید.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، بازدیدهای مستمر کارشناسان این مجموعه به منظور حفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از تخلفات صنفی در قالب تیم‌های بازرسی با همکاری نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، شبکه بهداشت و درمان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم انجام می‌شود.

امیری ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای آینده بیش از ۲۵ تن روغن و مرغ یخ زده با قیمت مصوب توزیع خواهد شد و همچنین برای تامین سایر اقلام و کالاهای اساسی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است تا کمبودی در جزیره احساس نشود.

وی در پایان تاکید کرد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا