گلستان

هدف پلیمر کمک به پیشرفت دوومیدانی است

ایرج سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: امسال تیم ما در چهار رقابت «بزرگسالان و جوانان و نوجوانان» آقایان و بانوان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور عنوان نخست را کسب کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: تیم پلیمر ضمن عقد قرارداد با بهترین‌های دوومیدانی کشور به دنبال استعدادیابی هم بوده و افراد مستعد زیادی را جذب کرده‌ایم و برای آنان برنامه داریم.

مدیرعامل باشگاه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته همواره بین یک تا سه ورزشکار خارجی در بخش آقایان را جذب کرده‌ایم که هدف ما فقط قهرمانی نبوده و تمرین در کنار آنان می‌تواند باعث پیشرفت دوومیدانی‌کاران ایرانی شود.

وی یادآور شد: هفته پیش رقابت‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبانی کردیم که بدون هیچ مشکلی مسابقات برگزار شد و با رضایت تیم‌های میهمان و مسئولان فدراسیون همراه بود.

این مربی پیشکسوت تأکید کرد: هدف باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد کمک به پیشرفت دوومیدانی کشورمان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و طی چند سال اخیر اقدامات قابل تاملی انجام داده‌ایم.

سپهوند بیان کرد: امید می‌رود با حمایت فدراسیون و سایر دست‌اندرکاران شاهد پیشرفت هرچه بیشتر دوومیدانی کشورمان باشیم و همین که در شرایط کرونایی‌ رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور بدون مشکل خاصی برگزار شد، نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی خوب بوده است.

وی ضمن تقدیر از هیأت دوومیدانی لرستان برای اقدامات مناسب و همکاری با این باشگاه، افزود: از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و سایر اعضای هیات مدیره این شرکت برای حمایت از رشته دوومیدانی کمال قدردانی و سپاس را داریم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا