سمنان

استقرار اکیپ های خدمات سفر در ۲۵۰ نقطه پرتصادف استان

استقرار اکیپ های خدمات سفر در ۲۵۰ نقطه پرتصادف استان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۲ اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش در مقر فرماندهی انتظامی استان، این اداره کل آمادگی خود را برای خدمات‌دهی به کاربران جاده‌ای استان در نوروز ۱۴۰۲ اعلام نمود.

منصورکیایی با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد، یادآور شد: همزمان با شروع این طرح مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از تمام امکانات و توان خود به صورت محسوس در کنار دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در محورها حضور خواهند داشت تا با اقدامات نظارتی مستمر حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین از اجرای پویش سفر ایمن در استان خبر داد و افزود: ۲۵۰ نقطه مستعد حادثه در محورهای استان شناسایی شده که با استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در این نقاط، سعی شده سفری ایمن برای مسافران و زائرانی که از استان سمنان عبور می‌کنند فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه یکنواختی محورهای کویری استان سمنان عامل اصلی در خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به شمار می‌رود تصریح کرد: در راستای کاهش میزان سوانح جاده‌ای ناشی از این موضوع و تأمین فضای مناسب برای استراحت رانندگان و مسافرین، ۳۸ باب مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی نیز در این بازه آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

منصورکیایی انسجام و هماهنگی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با دیگر دستگاه های امدادی و پلیس راه را از تمهیدات مهم طرح نوروزی برشمرد و گفت: با توجه به این که استان سمنان، یکی از محورهای مهمی است زائران زیادی از آن استفاده می‌کنند امیدواریم با تلاش و همت همه دستگاه‌های دست اندرکار طرح نوروزی، خاطره خوشی را برای مسافران و زائران رقم بزنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان تاکید کرد: امیدواریم شهروندان و رانندگان با لحاظ کردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سالی سرشار از امنیت، سلامتی و شادکامی داشته باشند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا