سمنان

استاندار سمنان: خدمت به مردم، منش شهید رجایی و رمز موفقیت امروز ماست

استاندار سمنان: خدمت به مردم، منش شهید رجایی و رمز موفقیت امروز ماست

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در آیین اختتامیه و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان سمنان، با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی با تاسی از منش شهید رجایی در راه خدمت به مردم به صورت استانی و کشوری برگزار می شود، گفت:امروز وظیفه داریم و باید با وقف وقت خود و تلاش بی وقفه، بالاترین سرمایه نظام که همان اعتماد مردم است را احیاء کنیم.
وی ادامه داد: با همکاری تمامی دستگاه های متولی امر، بالغ بر ۵۰ واحد تولیدی راکد در سطح استان که به صورت صد درصد تعطیل بودند با اقدامات صورت گرفته به چرخه تولید بازگشته و فرصت اشتغال مطلوبی را برای نیروی کار استان فرآهم نمود.
هاشمی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز که از تاکیدات مقام معطم رهبری و ریاست محترم جمهوری می باشد، اقدامات در استان به تبعیت از سیاست های دولت به منظور رفع دغدغه اصلی مردم در حال انجام است.
وی عنوان داشت: مردم نجیب و عزیز استان همراهی بسیار مطلوبی را با سیاست های دولت آیت الله رئیسی داشتند که در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها با همراهی بسیار خوب مردم، کسبه و اتاق اصناف، شاهد موفقیت مطلوبی بودیم.
استاندار سمنان تاکید کرد: برای تامین‌ آب در استان باید گامهای بسیار مهمی را به منظور برطرف نمودن دغدغه مردم برداریم که به همین واسطه این مهم به صورت ویژه مَد نظر قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: موکب رسانه ای فجر استان یکی از موکب‌های ارزشمند در بحث پیاده روی اربعین حسینی سال جاری در مسیر پیاده روی در کشور عراق بود که در بحث پوشش رسانه ای سایر استان ها نیز یاری رسان بود.
هاشمی تصریح کرد: موکب سفید پوشان متشکل از پزشکان و پرستاران استان که در بحث ویزیت و درمان زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مسیر پیاده روی ورود کردند، امری بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود.
وی در ادامه اظهار داشت: از واحدهای تولیدی و صنعتی استان که در بحث کمک و یاری به موکب های اربعین حسینی در داخل و خارج کشور اهتمام ویژه داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.
استاندار سمنان گفت: بخش خصوصی برای تهیه و تامین و همچنین حمل و نقل کالاهای مورد نیاز موکب های پذیرایی در پیاده روی اربعین حسینی از استان، تلاش ویژه ای داشتند.
وی در ادامه اذعان کرد: دانشگاه های استان و آموزش و پرورش با توجه به آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید، تمامی ظرفیت ها را به منظور آماده سازی تمامی امکانات برای دانشجویان و دانش آموزان و رفع دغدغه خانواده ها بکار گیرند.
استاندار سمنان در پایان ضمن تقدیر از تلاش تک تک مدیران استان، گفت: ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم، سفر به شهرستان ها و روستاها، پیگیری مصوبات سفر و سایر موارد از جمله شاخص های ارزیابی در حوزه جشنواره شهید رجایی در استان بوده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا