سمنان

استاندار سمنان: خبرنگاران موثرترین‌ مولفه برای اطلاع رسانی‌عملکرد نظام و دولت‌ هستند

استاندار سمنان: خبرنگاران موثرترین‌ مولفه برای اطلاع رسانی‌عملکرد نظام و دولت‌ هستند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین‌ تکریم‌ و تجلیل از خبرنگاران شهرستان گرمسار در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری خورشید تابان گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سلیمانی و همدانی، گفت: امنیت، عزت و آرامش امروز ما مدیون‌ جانفشانی و ایثارگری های شهداست.
وی تاکید کرد: ما مکلف هستیم قدردان تلاش های شبانه‌روزی خبرنگاران باشیم.
استاندار سمنان‌خاطر نشان کرد: سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مولفه اصلی برای اطلاع رسانی و خبررسانی‌ مطلوب‌ است.
وی در ادامه بیان داشت: دغدغه های و مطالبات مطرح شده خبرنگاران در این‌آیین، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.
هاشمی تصریح کرد: پیگیری امور مرتبط با احداث جاده گرمسار، سیمین دشت، فیروزکوه، آبرسانی به‌ گرمسار، افزایش اعتبارات به ویژه در سطح‌ ملی و سایر موارد از این دست اقداماتی بود که‌ با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های‌ گرمسار و آرادان صورت گرفت.
استاندار سمنان ضمن‌ بیان اینکه خبرنگاران در استان همواره‌ مورد احترام بوده و خواهند بود، افزود: خبرنگاران‌ بازوی قوی و توانمند برای‌ مدیران‌ هستند و لذا درب اتاق‌ هیچ‌ مدیری در استان به ویژه در دولت‌ مردمی آیت الله رئیسی برای خبرنگاران‌ نباید بسته‌ باشد.
استاندار سمنان در پایان گفت: اقدامات در حوزه های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸‌ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان های‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوان کی، اجرای مصوبات سفر ریاست‌محترم جمهور به استان و پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه از قبال سفر ریاست‌ جمهور به استان ازجمله‌ موارد صورت‌گرفته‌ است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا