سمنان

عدالت‌محوری و فسادستیزی سرلوحه‌ کار استاندار سمنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان و آیین تکریم و معارفه استاندار سمنان که با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مطهری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: عدالت‌محوری و فسادستیزی یکی از سرلوحه‌های کاری ریاست جمهوری است که توقع داریم استاندار سمنان نیز این مهم را موردتوجه قرار دهد.

وی افزود: سمنان یک استان واحد و منسجم است و از دورترین نقطه در شرق استان تا غرب آن، همه باید با عدالت دیده شود که انشالله همین‌طور نیز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: ازنظر رضایت امت نیز باید توجه داشته باشیم تا رضایت عموم جلب شود و به دنبال رضایت یک عده خاص نباشیم.

مطیعی با بیان اینکه امیدواریم استاندار سمنان نیز بتواند این رضایت عمومی و اعتماد مردم را در استان به‌صورت حداکثری جلب کند، اضافه کرد: از استان‌های اولیه‌ای هستیم که استاندار آن انتخاب شده که از ریاست جمهوری و وزیر کشور تقدیر و تشکر داریم.

وی گفت: از تلاش و خدمات سه ساله آشناگر، استاندار سابق سمنان تقدیر و تشکر داریم و خدمات وی نیز در بارگاه حق‌تعالی دیده خواهد شد؛ هاشمی، استاندار جدید سمنان نیز دارای سوابق درخشان است و استان سمنان را می‌شناسد که امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، با همسویی کامل، اهداف بلند ریاست جمهوری را محقق کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استاندار جدید سمنان، انسانی میدانی است که باعث تحول در استان خواهد شد، افزود: به هاشمی به‌عنوان نماینده دولت در استان اعلام می‌کنم که بنای نیروهای انقلابی بر همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی برای خدمت به مردم است و بنده نیز به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان، همراه و حامی استاندار جدید هستم.

دوندگی و ازخودگذشتگی لازمه کار مسؤولان است

ارشیر مطهری، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب و جنگ تحمیلی می‌گذرد و امروز در حوزه پیشرفت علمی و پزشکی سرآمدیم و در قدرت نظامی صاحب تکنولوژی هستیم.

وی با بیان اینکه ما در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده، وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردم را داریم، ادامه داد: روی کار آمدن دولت مردمی، نوید روزهای روشن را داده و امید و روحیه را در مردم زنده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد: در این شرایط سخت معیشتی مردم، دوندگی و ازخودگذشتگی لازمه کار است و نیروهای انقلابی باید کمک کنند تا برادران در پست‌های مدیریت جدید، مسیر سخت را با خدمتگزاری به مردم طی کنند.

مطهری با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی را در بعدهای مختلف دارد که می‌تواند در کشور نقش‌آفرینی کند، افزود: از وزیر کشور و معاون سیاسی وی بابت انتخاب استاندار جدید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار جدید سمنان از ظرفیت بالقوه و بالفعل استان در جهت تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز از شخصی تکریم می‌کنیم که تجربه چهار دهه مدیریت خود که آغاز آن مصادف با جنگ تحمیلی بود و انجام آن با جنگ اقتصادی مقارن شد، را به مردم خداجوی استان سمنان تقدیم کرد.

وی ادامه داد: وی مراتب مدیریتی را از بخشداری و شهرداری تا معاونت سیاسی استانداری طی و ماحصل آن را تقدیم مردم خوب استان سمنان کرد؛ دوره خدمت آشناگر در استان را به دو دوره قبل از بیماری کرونا و حین آن تقسیم می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تلاش‌های میدانی وی و حضور در شهرستان‌ها و بخش‌های استان در شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقاط آن، در زمان قبل از همه‌گیری کرونا امری بسیار روشن و مبرهن بود.

خجسته‌پور اضافه کرد: اما پس از همه‌گیری کرونا، وی فرصت را مغتنم شمرد و تلاش خود را به پیگیری مطالبات استان از مرکز معطوف کرد که ماحصل آن منجر به تأمین اعتبار و مجوزهای فراوانی برای استان شد.

وی با بیان اینکه به نیابت از مدیران استان و اعضای شورای تأمین خدمت استاندار سابق سمنان خداقوت می‌گویم، تصریح کرد: خرسندیم که استاندار جدید سمنان نیز کوله‌باری از تجربه را به همراه دارد و تمامی مراتب وزارت کشور را طی کرده و امروز به‌عنوان استاندار جدید این تجربیات و سوابق درخشان خود را در خدمت مردم استان قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: بسیار جای خوشحالی دارد که استاندار جدید سمنان به‌واسطه حضور در شهرستان شاهرود، این قاره کوچک استان سمنان، شناخت خوبی از استان دارد و امروز در مرکز استان، سکان مدیریت را به دست خواهد گرفت و از وزیر کشور، هیأت دولت و ریاست جمهوری بابت این انتصاب، تقدیر ویژه دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا