سمنان

از پوستر جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها رونمائی شد

از پوستر جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها رونمائی شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، دکتر حسن بنیانیان، مشاوردستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین رونمائی از پوستر نخستین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها که ظهر امروز با حضور مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در جوار گلزار شهدای گمنام آرمیده در خاک واحد سمنان برگزار شد، با اشاره به ذخایر ارزشمند مربوط به شهدای کشورعزیزمان اظهار کرد: خاطرات و تجربیات مربوط به شهدای ما از زوایای مختلف قابل مطالعه است، که در حال حاضر فقط بخشی از این ظرفیت مورد استفاده قرار گرفته است.

بنیانیان با بیان اینکه نظریه‌های مدیریت تازه‌ای در سبک مدیریتی که در جبهه‌ها داشتیم قابل استخراج است تأکید کرد: استادان رشته‌های مدیریت می توانند با استخراج آنها نظریه پردازی کنند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان خاطره‌ای از فرمانده سرافراز دفاع مقدس شهید حسین خرازی ارزش‌های نهفته علمی و معنوی از سبک زندگی و مشی شهدا را دستمایه مناسبی برای انجام فعالیت های علمی دانست وگفت: استادان رشته های روانشناسی اجتماعی و مدیریت با کمک دانشجویان کتاب‌های خاطرات جبهه و جنگ را با دید علمی و استخراج نکات تازه مرور کنند.

دکتر مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، هم در این آیین با بیان اینکه اولین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است اظهارکرد: جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری موسسه امامت و مهدویت در ایام ماه‌های رجب و شعبان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره در۱۴موضوع و به یاد۱۴امام معصوم (علیه السّلام) در چهار سطح دانشجوئی، دانش آموزی، خانواده های شهدا و ایثارگران و آزاد برگزار خواهد شد.

منصوری با یاد آوری برپایی موکب مهدوی همزمان با عید نیمه شعبان و مراسم پیاده روی حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران ابراز امیدواری کرد، با رونمائی از پوستر زیبای این جشنواره تلاش‌ها در راستای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این برنامه علمی، فرهنگی و هنری معطوف شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا