سمنان

از پنج محصول فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

از پنج محصول فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان وی ادامه داد : این محصول برای کنترل کامل و مستمر تجهیزات نیروگاه‌ها طراحی‌شده و از ویژگی‌های آن کاهش زمان شناسایی مشکلات، کاهش نیاز به حضور مستمر اپراتورها، افزایش بهره‌وری سالانه تا ۱۰ درصد و در دسترس بودن نرم‌افزار به‌صورت برخط(Online) و لحظه ای(Real Time) است. به گفته حقیقی اصل این محصول با نام تجاری فارسکادا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در خصوص محصول دیگر رونمایی شده در این رویداد که کود مایع نانو زئوسیلیکات و فسفیت پتاسیم محصول شرکت فناور نیاکان سنگسر است، می‌گوید : این کود مایع تولید شده، حاصل تحقیق و توسعه کارشناسان است و افزایش مقاومت گیاهان در برابر آفات، بیماری‌ها و تنش‌های محیطی، افزایش سرعت رشد، افزایش پایداری خاک و بهبود خاک، کاهش سمّیت عناصر آهن، منگنز و آلومینیوم از مزایای این محصول است.

همزن مکانیکی دیجیتال ۴۰۰-ms از دیگر محصول رونمایی شده در این رویداد است که حقیقی اصل درباره این محصول متذکر می‌شود : این محصول به همت شرکت فناوران الکترونیک آکوا افرا تولید و دارای کنترل شیب سرعت برای جلوگیری از پاشش مواد در حین هم زدن و پشتیبانی از تمام پره های صنعتی و آزمایشگاهی تا قطر شفت mm۱۳ و دارای سه نظام اتوماتیک صنعتی با کمترین لقی است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در خصوص سیلیس نانو ساختار یکی دیگر از محصول رونمایی شده در این رویداد، بیان می‌کند : این محصول از تولیدات شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دلوا است و در صنایع رنگ و پوشش، لاستیک و تایر، چسب، سیمان و کشاورزی کاربرد دارد.

حقیقی اصل یادآور می‌شود : همزمان مغناطیسی دیجیتال پیشرفته (هیتر استیرر دیجیتال ) به همت شرکت ره نو صنعت کومش تولید شده است.

او ترسیم گراف دمایی در بازه زمانی مورد نظر و دارابودن مدار کنترلی برای تنظیم دور و دما را از جمله ویژگی های این دستگاه عنوان می‌کند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا