اخبار ورزشی

بازیکن کره جنوبی: ایران تیم بسیار قدرتمندی است

خبرورزشی –

جوونگ وویونگ در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در پاسخ به این سؤال که در مقایسه با سه بازی گذشته اهمیت مسائل دفاعی در این بازی بیشتر است و نظر شما در این مورد چیست گفت: در هر بازی کارهای دفاعی اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید بازیکنان خط حمله ایران خوب هستند. تمرکز می‌کنیم که در ۹۰ دقیقه توان بالایی داشته باشیم، چون ایران و کره جنوبی تیم‌های مهم این گروه هستند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وقتی تیم ملی ایران را آنالیز کردید، نقاط ضعف و قوت این تیم را چطور دیدید، اظهار داشت: ایران تیمی بسیار قدرتمند و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بسیار خوب است و سازماندهی خوبی دارد. آنها بازیکنان خوبی دارند و از نظر فنی و تکنیکی در شرایط خوبی به سر می‌برند. خودمان را طبق شرایطی که ایران دارد، آماده کرده‌ایم.

هافبک تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره اینکه در بازی با سوریه با هانگ این بئون زوج خوبی تشکیل داده بود که او بیشتر وظایف دفاعی داشت و این بئون بیشتر وظایف هجومی داشت، خاطرنشان کرد: باید منتظر باشیم که بعد از سوت شروع بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه کسانی در ترکیب حضور دارند. هر بازیکنی که در زمین باشد، سعی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد، چون ما یک تیم هستیم و سعی می‌کنیم به صورت تیمی خوب عمل کنیم.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا