اخبار ورزشی

ادامه ناکامی‌های خرید پر سر و صدای پرسپولیس/عکس

ادامه ناکامی‌های خرید پر سر و صدای پرسپولیس/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم فوتبال پرسپولیس، روز دوشنبه در دیدار سوپرجام به مصاف فولاد خوزستان رفت که در پایان با یک گل مغلوب این تیم شد.
در این بازی، رضا اسدی هافبک پرسپولیس که در ابتدای فصل به آن ها ملحق شد، از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت اما نتوانست باز هم عملکرد مثبتی از خود نشان دهد.
در ابتدای فصل و پس از جدایی احمد نوراللهی، گل محمدی اصرار زیادی به خرید رضا اسدی، به عنوان جانشین هافبک جدا شده داشت. اسدی که سودای موفقیت و پیشرفت در سر داشت به اتریش رفت اما در آنجا به توفیقی نرسید و تلاش گل محمدی برای جذب او، باعث شد تا این بازیکن با سر و صدای زیاد به ایران بیاید. اسدی در نیم فصل اول اکثر بازی ها را از نیمکت نظاره کرد و بیشتر به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد که در آن دقایق هم نتوانست نقش مثبتی ایفا کند؛ موضوعی که انتقادهای شدیدی را به دنبال داشت و باعث واکنش او به این انتقادها شد. این هافبک سرخپوشان در نیم فصل اول نه در فاز بازیسازی و نه در بازی تخریبی و کارهای دفاعی، عملکرد خوبی نداشت و رسما یکی از بدترین خریدهای یحیی در نیم فصل اول باشد.
او در بازی روز گذشته، باز هم به عنوان یکی از نفرات مورد اعتماد گل محمدی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت تا بلکه از این فرصت استفاده کند و قابلیت های خود را نشان دهد اما او نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد و همین موضوع بار دیگر باعث انتقادات مختلف از او شد.

بیشتر بخوانید:

کوتاه کردن موی خانم بازیگر به عشق فرهاد مجیدی

داستان کیک تولد جالب کریستیانو رونالدو/ جورجینا این کیک را درست کرد؟

معامله بزرگ در فوتبال؛ مسی و رونالدو هم‌تیمی می‌شوند؟

سردار آزمون مهمان ویژه رکوردشکنی بایرلورکوزن/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا