ایلام

اجرای بیش از ۴۸ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در ایلام/ 631 واحد مسکونی به مددجویان ایلامی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری recive از ایلام، صبح امروز سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور در آیین پایان ساخت و تحویل ۶۳۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و ۱۰۱ واحد سیل زدگان ایلام اعلام کرد: تا کنون ۶ هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و بیش از ۴۰ هزار خدمت حمایتی و محرومیت زدایی و در مجموع ۴۸ هزار پروژه و خدمت در استان ایلام توسط سپاه اجرایی شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه مسکن، بهداشت، کشاورزی، آبخیزداری، اشتغال، ازدواج  و کارهای غیر عمرانی بوده‌اند و همچنان این خدمات ادامه دارند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور گفت: در زمینه ساخت مسکن نیازمندان ۱۴ استان عملکرد خوب داشتند که استان ایلام از این استان‌ها است و توانستیم ۶۳۱ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد تحویل نیازمندان بدهیم.

وی ادامه داد: ساخت این تعداد واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در شرایطی بوده که هم‌زمان شاهد حوادثی همانند سیل و زلزله بودیم و سپاه در بهسازی خسارات این حوادث نیز باید حضور پیدا می کرد.

سردار حزنی تاکید کرد: استان ایلام به خاطر سطح محرومیت‌های آن همچنان نیاز به کار جهادی دارد و ما در آینده با تمام توان خود آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی گفت: در راستای ترویج سنت ازدواج آسان آمادگی داریم با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و دستگاه‌های دیگر ۳ هزار سری جهیزیه برای نیازمندان ایلام تأمین کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی هم اکنون بهترین ارتباط و همکاری را با کمیته امداد داریم و در آینده قطعا پروژه‌های محرومیت‌زدایی بیشتری را کار خواهیم کرد.

همکاری سپاه و کمیته امداد برای ساخت مسکن‌ها یک کار جهادی بود

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام نیز در این مراسم گفت؛ همکاری سپاه و کمیته امداد در ساخت این پروژه‌ها یک کار جهادی بود که در شرایط سخت انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه در ساخت این پروژه‌ها هیچ مبلغی از مددجویان دریافت نشد و امروز شاهد پایان این پروژه بزرگ هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام ادامه داد: از آنجایی که در زمینه محرومیت زدایی همکاری نزدیکی با کمیته امداد داریم همچنان آماده انجام پروژه‌های دیگر هستیم.

 شاکرمی ادامه داد: سپاه تکیه گاه مطمعنی برای محرومین هستیم و به مسوولان کمیته امداد اطمینان می‌دهیم که در همکاری با سپاه ضرر نخواهند کرد.

بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت واحدهای مسکونی

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین در سخنانی گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و حوزه محرومیت زدایی سپاه استان ایلام کار اجرایی این تعداد واحد مسکونی را برعهده گرفته است.
 با عنوان اینکه کار ساخت این واحدهای مسکونی از  سال 1395 آغاز شده است گفت:  در مرحله اول واگذاری این واحدها ۴۰۹ مورد و در مرحله پایانی نیز ۲۲۲واحد تحویل نیازمندان فاقد مسکن این استان در روستاهای سراسر استان شده است.

وی به برنامه های حوزه مسکن این نهاد در سال جاری اشاره کرد و افزود:  امسال بیش از ۲ هزار مورد خدمت مسکن در حال ارائه به مددجویان کمیته امداد استان بوده که حدود ۵۰۰ مورد آنها پروژه ساخت مسکن بوده که با همکاری  بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و خیرین ساخته خواهند شد و در مجموع برای انجام این پروژه ها ۴۸۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا