سیاسی

آیت‌الله نوری همدانی: اسرائیل، «امسال» سقوط می‌کند

آیت‌الله نوری همدانی: اسرائیل، «امسال» سقوط می‌کند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وی افزود: مسلمین می‌دانند که اساسا اسراییل حرکات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهد و از لحاظ سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی فعلا بسیار ضعیف است. از این جهت لازم است مسلمانان برای اعلام نزدیکی سقوط اسراییل با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و نفرت خودشان را از آمریکا و ایادی او و صهیونیست‌ها نشان دهند.
مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسمانان را به جهان نشان دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: از روزی که امام(ره) فرمود اسراییل غده سرطانی است، مسلمین جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند. ان‌شاءالله امسال سال سقوط این غده سرطانی است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل ارتش: علائم «فروپاشی» رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم

پاسخ کوبنده فرمانده‌کل ارتش ایران به تهدید رئیس ستاد ارتش اسرائیل

سخنگوی سپاه: «مهاجرت معکوس» ۲ میلیون نفر از اسرائیل در حال شکل‌گیری است / در یک سال اخیر، «۱۰ هزار عملیات» علیه اسرائیلی‌ها انجام شده

بیانیه وزارت دفاع: جهان، «به‌زودی» شاهد «فروپاشی» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی خواهد بود

۲۱۲۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا