سیاسی

آیت‌الله جنتی: ثروتمندان به داد «مردم بیچاره فقیر» برسند

آیت‌الله جنتی: ثروتمندان به داد «مردم بیچاره فقیر» برسند

آیت‌الله احمد جنتی در نطق افتتاحیه یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم خبرگان رهبری که روز سه شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شر دشمنان این سرزمین را کم کرد. از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند. مردم نباید گرسنه بمانند و باید لوازم زندگی آنها فراهم شود.
آیت‌الله جنتی ادامه داد: ما هم باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند مبادا بچه‌های تیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت حداقل زندگی را تأمین کنند و به داد مردم بیچاره فقیر برسند که در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.
پس از سخنان جنتی، اجلاسیه خبرگان رهبری به طور رسمی و بدون حضور رسانه ها آغاز شد؛ قرار است تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در نطق های خود به بیان دیدگاههای خود در موضوعات مختلف بپردازند.
یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه ای به کار خود پایان می دهد؛ حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه چهارم اسفندماه است.

بیشتر بخوانید:

سقوط آزاد ارزش پول ملی / هر ریال = ۲۶ ده میلیونیوم دلار

دولت رئیسی ثبت کرد / رکورد «ابرتورم قیمت غذا» از جنگ جهانی دوم، تاکنون

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا