یزد

رئیس بسیج رسانه یزد: مراقب باشیم مکتب شهید سلیمانی تحریف نشود

علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بصیرت افزایی از جمله مهمترین وظایف اقشار مختلف جامعه به ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه برای دشمنان شناسی است.

وی اندیشه و مکتب شهید سلیمانی را یکی از موثرترین الگوهای دشمن شناسی دانست و افزود: اولین شاخصه مکتب شهید سلیمانی، اخلاص ایشان بود و دومین شاخصه بصیرت او است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی، گفت: بصیرت تنها راه شناخت درست و به موقع دوست و دشمن است و کسی که بصیرت نداشته باشد نمی‌تواند آن طور که باید در مسیر سعادت و تعالی قرار بگیرد.

پارسائیان سومین شاخصه مکتب شهید سلیمانی را ولایت مداری بی قید و شرط دانست و بیان کرد: اندیشه شهید سلیمانی تهدیدی جدی برای بقای کفر و استکبار است، به همین دلیل دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مختلف اندیشه و مکتب شهید سلیمانی را تحریف کنند.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه و خبرنگاران وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارند و باید با تمام ظرفیت علمی و انسانی خود از ارزش‌های انسانی و دینی انقلاب اسلامی پاسداری کنند، تأکید کرد: رسانه نباید بگذارند اندیشه و مکتب شهید سلیمانی تحریف و یا بی فروغ شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با بیان این‌که جنگ نرم توطئه جدید استکبار جهانی علیه باورهای دینی و انقلابی جوانان ایران اسلامی، گفت: نقش اصحاب رسانه در جنگ نرم اجتناب ناپذیر است و مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید با حمایت بیش از پیش نسبت به تقویت رسانه‌های جبهه انقلاب اقدام کنند.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا