سمنان

آمادگی مخابرات سمنان در تجهیز ساختمان‌ها و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به فیبرنوری

آمادگی مخابرات سمنان در تجهیز ساختمان‌ها و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به فیبرنوری

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، مهندس مجید دارائی، با حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر مخابرات منطقه سمنان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: جانبازان، این یادگاران روزهای عشق و حماسه، با وفاداری و نثار وجود نازنینشان در راه دفاع از کشور، مایه افتخار همه ملت ایران بوده که بی‌تردید امنیت و اقتدار میهن اسلامی ما حاصل برکات این جان‌فشانی‌هاست.

مهندس دارائی با اشاره به وضعیت کنونی ارتباطات مخابراتی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان‌ها، تصریح کرد: مخابرات استان مفتخر خواهد بود، بعنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین اپراتور ارائه دهنده خدمات ارتباطی، آمادگی خود را نسبت به تجهیز ساختمان‌ها و مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به بستر پایدار ارتباطی فیبرنوری اعلام و سایر نیازهای آن سازمان را حوزه مخابرات و ارتباطات مرتفع نماید.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، اظهار امیدواری کرد با گسترش این تعاملات، گام‌های مؤثری در امر خدمت‌رسانی و رفاه حال خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز استان برداشته شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا