خوزستان

انتقاد از استاندار خوزستان و هشدار به کشور آذربایجان

انتقاد از استاندار خوزستان و هشدار به کشور آذربایجان

به گزارش خبر آنلاین خوزستان از لالی، امام جمعه شهرستان لالی در خطبه نماز جمعه گفت: پیامبر اسلام منجی دنیا بود و در عصر جاهلیت به مدت ۲۳ سال نبوت خود مردم را آگاه کرد و نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری در ادامه از آموزش و پرورش خواست که در کارهای فرهنگی بیشتر تلاش کنند، از برگزاری مناسبت ها در مدارس عشایری و روستایی قدردانی می کنم، اما چرا در مدارس شهرستان از رزمندگان و جانبازان برای بیان خاطره از دفاع مقدس استفاده نمی شود؟ امیدواریم که در ایام پیش رو هم در مدارس شهر و روستا فضای فرهنگی بیشتری شاهد باشیم، وی افزود بمناسبت عید مبعث و شهادت امام کاظم (ع) در مساجد و پایگاه ها برنامه داریم و اداره تبلیغات اسلامی و روحانیت برنامه ریزی کنند.

خطیب جمعه لالی بیان داشت: در خصوص جنگ روسیه و اوکراین مشخص شد که آمریکا حمایتی از اوکراین انجام نداد، امام خمینی (ره) فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی کند و در واقع دیدیم که هیچ غلطی هم نکرد، بعد از فروپاشی شوروی آمریکا و غرب به دنبال گسترش ناتو بودند و از طریق انقلاب رنگی یک دولت غربگرا را در اوکراین روی کار آوردند، حضور غرب و ناتو در اوکراین باعث تضعیف امنیت روسیه می شد، اما این درس عبرت باشد برای بقیه کشورها که غربی ها هیچ اقدامی در حمایت از اوکراین نکردند و فقط به چند بیانیه اکتفا کردند. یک هشداری هم به کشور آذربایجان بدهیم که با جمع کردن تکفیری ها و رژیم صهیونسیتی در همسایگی ما که باعث خرابکاری و جاسوسی علیه کشورمان می شوند، هشدار می‌دهیم اگر مواظبت نکنند عاقبت آنها هم همین است.

گرمسیری درخصوص مذاکرات هسته ای افزود: این موضوع مذاکرات هسته ای که مدتی است در حال انجام است؛ آمریکا می گوید تضمین نمی‌دهد که در آینده از برجام خروج نمی زند و تحریم ها را هم برنمی دارد، یعنی عملا نمی خواهد توافقی صورت بگیرد و به همین دلیل است که طولانی شده، همین اوکراین در سال ۱۹۹۴ دارای زرادخانه هسته ای بود و سومین قدرت هسته ای و چندین فروند بمب افکن داشت، اما آمدند با یک توافق نامه قدرت هسته ای و بمب افکن های اوکراین را تخریب کردند، روسیه و آمریکا جزء امضاء کنندگان بودند و آمریکا قول داد که از امنیت اوکراین دفاع کند، اما دیدیم که هیچ عملی انجام ندادند.

امام جمعه لالی در پایان از استاندار و مدیران شهرسازی استان و شهرداری لالی گلایه کردند: وی گفت این مسکن مهر لالی چندین ساله که همین جور رها شده و آقایون شهرسازی قول دادند که بزودی خیابان ها را آسفالت کنند، اما به امروز و فردا موکول کردند، از استاندار خوزستان گلایه داریم که چرا عمر دولت انقلابی دارد می گذرد اما این مسئولان را تغییر نمی دهند،کسانیکه ضعیف هستند را کنار بگذارید و تکلیف مدیران را مشخص کنید، برخی مدیران نمی دانند که برای فردا هستند یا نیستند.

وی گفت؛ استاندار محترم مشخص کند که فلان مدیر ادامه بدهد یا کنار گذاشته بشود، از شهرداری هم گلایه دارم که چرا این چاله چوله های درون شهر را لکه گیری نمی کنند، داریم به سال نو می رسیم و هنوز هیچ کاری انجام نشده، برای شهرمان خوب نیست که هیچ کاری انجام نگرفته و در ایام عید مهمان و گردشگر می آید و زیبنده شهرمان نیست این وضعیت، امیدواریم که در این مدت باقی مانده اقدام به زیباسازی شهر بکنند.
 

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا