اخبار استانها

معاون استاندار: همه مدیران برای توسعه و آبادانی کرمانشاه باید تلاش کنند

معاون استاندار: همه مدیران برای توسعه و آبادانی کرمانشاه باید تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری recive از کرمانشاه؛ منوچهر فخری عصر سه‌شنبه در آیین معارفه و تودیع سرپرست جدید دفتر فنی استانداری با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی جابجایی مدیریت‌ها در واقع سپردن پرچم خدمتگزاری به مردم به یک مدیر جدید است، افزود: تغییر مدیریت‌ها در سیستم‌های ادارای یک امر کاملا طبیعی و عادی است و اگر این جابجایی‌ها وجود نداشت اکنون ما پشت این میزها قرار نداشتیم.

وی اظها کرد: در این جابجایی‌ها در واقع نقش های مدیران عوض می شود و جهاد خدمت به هموطنان همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: آقای دکتر کهریزی از مدیران باسابقه استانداری هستند و مدت چهار سال در این حوزه مشغول خدمت  ودند که از زحمات وی تقدیر می گردد.

وی افزود: دکتر ارجمندی هم از نیروهای توانمند، تلاشگر و با تجربه حوزه عمرانی استانداری کرمانشاه هستند که امیدواریم حضورشان در این پست جدید بسترساز تحول و پویایی بیشتر باشد.

وی گفت: حوزه دفتر فنی استانداری پتانسیل بسیار خوبی در زمینه برخورداری از نیروهای توانمند را داراست که این ویژگی می‌تواند مدیر جدید این مجموعه را در پیشبرد برنامه‌ها در حوزه های مختلف کاملا یاری دهد.

در آیین «محسن ارجمندی» به عنوان سرپرست جدید دفتر فنی استانداری معرفی شد و از خدمات «شهرام کهریزی» مدیرکل سابق این دفتر قدردانی گردید.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا