اجتماعی

آخرین جزئیات از حادثه قطار مشهد-یزد؛ افزایش فوتی‌ها به ۲۱ نفر

آخرین جزئیات از حادثه قطار مشهد-یزد؛ افزایش فوتی‌ها به ۲۱ نفر

دکتر احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد که در محل حادثه حضور دارد، اظهار کرد:‌ آمار جانباختگان خروج از ریل قطار مشهد- یزد به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

دکتر علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اظهار کرد: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار مشهد- یزد تمام بیمارستان‌های شهید رهنمون،‌ شهید صدوقی،‌ افشار و بیمارستان‌های شهرستان‌های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می‌شوند.

سیدحسین طباطبایی،‌ سخنگوی سازمان اورژانس یزد اظهار کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد ، به بیمارستان های یزد منتقل می‌شوند.

وی در خصوص متوفیان نیز افزود: دو دستگاه خودروی ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد جهت انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فوری: حادثه تلخ در حوالی طبس؛خروج مرگبار قطار مشهد یزد از ریل و فوت حداقل ده هموطن

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا